fredag 24. mai 2013

Vårprosjekt

 
Digital Grafikk
 
 
Ole møller:
 
-Utdannet gullsmed
-Statens håndverks- og kunstindustriskole
-Statens kunstakademi
-Bygninger, miljø, omgivelser
-Svart/hvitt
-Fokuset er rettet mot menneskers virke i natur og arkitektur
-Legger vekt på vesentlige elementer som lys- og skyggemodulering, overflatebehandling og komposisjon
 
 
Noen bilder av han:



 
 
Jeg prøvde da selv og få litt inspirasjon ut i fra dette og lage mine egne bilder som ligner litt. Tar med bildene fra hvordan di så ut før redigering og etter:)
Tilslutt tar jeg med noen av bildene som jeg ikke ble helt fornøyd med som går som ''testbilder''.
 
 






 


 
 
 
Her er andre eksempel bilder:
 








 




Noen av bildene har jeg prøvd å redigere og andre ikke :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar